home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Popular: Susunan mengikut paling popular
Standard: Susunan asal
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik
  1. hantu didalam hutan Dilihat: 873 Markah: 0 Tarikh:17-03-2014
    nama saya Norima. alkisah ini telah diceritakan oleh mak sya. ketika itu umur mak saya kira 10 tahun begitulah dia ni dibawah oleh nenek saya untuk pergi potong getah. macam biasalah memotong getah. t -anonymous [klik]
  2. pelik tapi btul! Dilihat: 1933 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]
  3. pengalamanku.. Dilihat: 2039 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  4. hantu seret-seret Dilihat: 2422 Markah: 0 Tarikh:23-05-2010
    citer bermula masa umur aku agak2 11 or 12 tahun macam tu la. satu malam nie aku cm bese tidur dgn kakak aku. die nie agak penakut sikit tapi tahap curiosity die tinggi. kalau dgr benda bukan2 die suk -anonymous [klik]
  5. berinteraksi dengan roh....... Dilihat: 3039 Markah: 0 Tarikh:14-09-2009
    kisah ini mengisahkan dengan pelbagai watak, tetapi ia benar belaka. tapi ia terjadi pada 11/8/1996 masa tu aku darjah 3. aku ngan member aku ngah main l0mpat getah, lepas tuh dtg la seorg abg ni, -anonymous [klik]
  6. hantu berambut panjang Dilihat: 3605 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]
  7. bintang ifrit Dilihat: 3576 Markah: 0 Tarikh:17-02-2009
    saya rizal dari sabah.sayasememangnya selalu berhubung dgn syitan dulu semasa saya berumur 16thn saya selalu bermimpi seorang yang kecil dan bertanduk.malahan saya juga dibisikan sesuatu dAN mamag ter -anonymous [klik]
  8. imposible Dilihat: 3061 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  9. Suara Jenazah Dilihat: 4872 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  10. Hantu...... Dilihat: 6719 Markah: 0 Tarikh:24-06-2008
    Kisah benar ni berlaku dekat muar,bakri batu 21/4.kalau lalu situ mesti nampak petronas dan depan petronas tu surau dengan lorong ditepinya.Al-kisahnya ada orang pompuan bunuh diri kat situ dengan mem -anonymous [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).