home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Nama-nama Orang Jawa !! Dilihat: 3114 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Bonex on April 25, 202001 at 10:55:14:


    Nama-nama Orang Jawa !!

     Orang jawa, bila dapat anak, masa lahir lagi dah di niatkan harapan mak -archive [klik]

  2. Kat mana telurnye........... Dilihat: 1630 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Skyjuice on December 03, 1998 at 05:47:34:


    Kat mana telurnye...........

    Sudin:Hari tu aku pergi rumah nenek belah mak bapak angkat aku.Fasal kucing angkat belah datuk saudara kak -archive [klik]

  3. Telur masin... Dilihat: 1783 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Mr. Tarabas '98 on December 14, 1998 at 03:58:53:


    Telur masin...

     Pada suatu hari, Dr. Mahathir & Datuk Samy Vellu
    membuat lawatan k -archive [klik]

  4. Sejarah Ima Acih Dilihat: 1698 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Lenggang Kangkung on December 28, 1998 at 00:57:48:


    Sejarah Ima Acih

     Pada zaman dahulu, ade seorang raja yang mempunyai seorang puteri
    -archive [klik]

  5. jadi mangsa Dilihat: 1472 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by codot on December 25, 1998 at 02:46:46:


    jadi mangsa

    Bertugas sebagai doktor ni kadang-kadang
    tension kadang-kadang seronok. Satu hari< -archive [klik]

  6. mcm mcm ada2 Dilihat: 1838 Markah: 0 Tarikh:04-01-2006
    AISYAH... Pintu bilik dibuka dengan kuat dan mengejutkan sepasang suami isteri yang sedang tidur nyeyak.. Seorang lelaki dengan wajah garang mengacukan senjata tajam ke arah si isteri.... Pe -bloss [klik]
  7. Selamat Hari Raya Buat Politikus Bodoh Dalam AC Dilihat: 1561 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Beluru on January 14, 1999 at 10:31:29:


    Selamat Hari Raya Buat Politikus Bodoh Dalam AC

     Aku ucapkan Selamat hari raya buat kamu semua yan -archive [klik]

  8. kawanku... Dilihat: 1697 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by sepiring on May 08, 1998 at 02:50:35:


    kawanku...

    emm...aku seronok jugak baca jokes
    korang nih..hehe
    so aku pun nak lah join sekal -archive [klik]

  9. tersalah pimpin Dilihat: 5714 Markah: 0 Tarikh:24-09-2004
    citernye camni...satu ari tu aku bawak adik pompuan aku, nurul gi jalan2. kita org gi supermarket. supermarket tu punye le sesak dengan umat manusia maklumlh masa tu hari minggu memang ramai giler ar. -miss_adriana [klik]
  10. BAHASA HINDUSTAN Dilihat: 1790 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by afzan06 on January 29, 1999 at 23:11:17:


    BAHASA HINDUSTAN

     assalamualaikum..
    aku harap kau org jgnlah cerita bab politik kat ruangan n -archive [klik]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).