home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. nyamuk Dilihat: 1583 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by frug on October 04, 1999 at 16:50:17:


    nyamuk


    Pertandingan membunuh nyamuk

    Pertandingan membunuh nyamuk nie samalah ngan pertanding -archive [klik]

  2. Burung terbang Dilihat: 1855 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by abgsu on November 21, 1999 at 08:45:22:


    Burung terbang

    Kisah ni betul2 berlaku masa aku tingkatan 3 ..Ade le mamat kawan aku ni duk sebelah -archive [klik]

  3. Pemintaan! Dilihat: 1412 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Dzulk on September 27, 1999 at 02:10:23:


    Pemintaan!

    Al-kisah............ Seorang koboy pulang dari sebuah kota dengan
    menunggang -archive [klik]

  4. Alamakikus!..kisah benar. Dilihat: 1482 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    Posted by MotorHonda70 on February 22, 1998 at 23:16:56: Alkisah... pada satu malam..(3.00 pagi),... saya tengah nak tidur.... bunyi tikus(RAT yang sebesar hampir sama dgn kucing) ..bunyi bising -archive [klik]
  5. TERTELAN Dilihat: 1538 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by RAHSIA on July 14, 1999 at 16:27:23:


    TERTELAN

    Aku pun tak tau le lawak ke tak. Tapi pada awek
    aku dgn aku lawak le. Kalau korang pikir< -archive [klik]

  6. takder citer yg nak di citer kan Dilihat: 1770 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by mak ko tau ler on December 13, 1999 at 02:43:46:


    takder citer yg nak di citer kan

    dah tau yg depan tu terpampang tertulis takde -archive [klik]

  7. Klik ler Ada Citer Ni Dilihat: 1553 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Aji Kotekawa on December 13, 1999 at 08:21:23:


    Klik ler Ada Citer Ni

     Ima Acihlah keraner klik masuk mai sini
    Cerite?
    Dengar ni,,..< -archive [klik]

  8. Khas untukmu : Mie Black Eagle Dilihat: 1777 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Ina Comey on December 28, 1998 at 00:14:52:


    Khas untukmu : Mie Black Eagle

    Kalau tak tahu pergi balik sekolah
    dah..............


    -archive [klik]

  9. Harun Salim Bachik Dilihat: 1593 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Mr. Xrated on May 09, 202001 at 21:15:20:


    Harun Salim Bachik

     Kisah mengarut.

    suhu pada pagi itu -8 k.aku terpaksa memakai baju sejuk 8 l -archive [klik]

  10. hantu yang malang Dilihat: 1704 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by dzul on December 12, 1999 at 22:50:29:


    hantu yang malang

      Ade seko pontianak.....die tinggal kat malaysia(negerinye dirahsiakan). -archive [klik]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).