home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Love Dress Dilihat: 1537 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by LoLa Watida on October 06, 1999 at 20:02:35:


    Love Dress

    ada sorang nenek tu, gi melawat anak pompuan dia. Anak pompuan dia dah kawin, so dudu -archive [klik]

  2. lagu 18 sx Dilihat: 1602 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by alie corgan on October 14, 1998 at 23:40:17:


    lagu 18 sx

    kawan aku ada nyanyikan satu lagu kat aku..
    lebih kurang macam nilah bunyinye -archive [klik]

  3. CERITA BUDAK BOTAK. Dilihat: 1486 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by BOTAK CHIN JB on May 18, 1998 at 08:32:34:


    CERITA BUDAK BOTAK.

     Alkisah ada sorang Ibu sedang sarat mengandung sembilan bulan kembar Tiga. -archive [klik]

  4. Budak Masuk Periksa Dilihat: 1370 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Abang Kencana on May 20, 1998 at 10:45:21:


    Budak Masuk Periksa

    Cerita ini berlaku semasa aku mengawasi peperiksaan UPSR di sebuah sekola -archive [klik]

  5. LAWAK ORANG ASLI Dilihat: 1599 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by BeeJan on May 04, 1999 at 05:19:00:


    LAWAK ORANG ASLI

    Pada suatu hari ada seorang asli pergi keBalai Polis untuk membuat aduan tentang -archive [klik]

  6. Feedback Rabun IT Dilihat: 1376 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Bedal Bedil Bedol on September 13, 1999 at 21:21:18:


    Feedback Rabun IT

    Timerrr kaceh yang antar e-mai pada Sang Bedal, citer tu boleh di kategorikan KISAH BENGGANG, isssy Abang -archive [klik]

  7. 10 sebab cuci motor Dilihat: 1646 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by nget on December 21, 1998 at 08:17:40:


    10 sebab cuci motor

    SEPULUH SEBAB CUCI MOTOR LEBIH BAIK DARI BERKHALWAT.


    1. Cuci motor bole -archive [klik]

  8. takder citer yg nak di citer kan Dilihat: 1676 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by mak ko tau ler on December 13, 1999 at 02:43:46:


    takder citer yg nak di citer kan

    dah tau yg depan tu terpampang tertulis takde -archive [klik]

  9. Telur Gajah Dilihat: 1415 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Puakerz on July 16, 1999 at 15:09:10:


    Telur Gajah

    Arakian suatu hari,tersebutlah kisah mengenai Tuan John yang berada di negara Indi -archive [klik]

  10. cuber baca.. Dilihat: 1453 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by nana on June 10, 202001 at 14:45:40:


    cuber baca..

    alkisahnyer macam nih...satu hari tuh aku keluarlah dengan memberē aku sebab aku dah -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).