home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. pada suatu pagi...(3) Dilihat: 1338 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by akula.... on May 21, 1999 at 12:18:45:


    pada suatu pagi...(3)

     as`kum semuerr........ soryla kepada yang menunggu citerr aku seterusnyerr.. < -archive [klik]

  2. hantu radio Dilihat: 1343 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by akulaa.. on October 18, 1999 at 03:42:37:


    hantu radio

     pada suatu malam, dalam pukul 1 pagi aku tengah dengar radio, sambil makan kuaci.[klik]

  3. beso manggis!!! Dilihat: 1529 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by ompok spg4 on December 18, 1998 at 10:45:12:


    beso manggis!!!

     di suatu malam yang ceria teringat lah
    aku pada suatu pertandingan yang sunguh
    sengit.pertandingan tu adalah -archive [klik]

  4. Pemintaan! Dilihat: 1276 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Dzulk on September 27, 1999 at 02:10:23:


    Pemintaan!

    Al-kisah............ Seorang koboy pulang dari sebuah kota dengan
    menunggang -archive [klik]

  5. seluar dalam Dilihat: 1618 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by rex on May 18, 1998 at 21:42:45:


    seluar dalam

    cerita benar ni berlaku pada member aku.ada sekali aku pergi rumah dia. tak berniat nak bermala -archive [klik]

  6. mcm mcm ada2 Dilihat: 1655 Markah: 0 Tarikh:04-01-2006
    AISYAH... Pintu bilik dibuka dengan kuat dan mengejutkan sepasang suami isteri yang sedang tidur nyeyak.. Seorang lelaki dengan wajah garang mengacukan senjata tajam ke arah si isteri.... Pe -bloss [klik]
  7. Bapak Jepong Dilihat: 1354 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Sokong Jin All Kill Jin on January 06, 1999 at 07:30:14:


    Bapak Jepong

     Apa dah jadi dengan Maha Hadir DiXXXX
    sesungguhnya anak sendiri pa -archive [klik]

  8. Lelaki yang di perebutkan oleh ramai perempuan Dilihat: 1282 Markah: 0 Tarikh:23-03-2009
    Tersebutlah kisah,pada suatu hari,ada seorang lelaki yang menjadi rebutan ramai perempuan.Tetapi semua perempuan itu tidak tahu kenapa mereka berebut untuk menjadi kekasihnya.Pada suatu hari,telah dat -anonymous [klik]
  9. KUI......KUI....KUI.......! Dilihat: 1314 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by AMAR on April 26, 1999 at 03:27:07:


    KUI......KUI....KUI.......!

     Saya ada seorang kawan. Dia seorang penjual kuih. Hari-hari dia jual kuih d -archive [klik]

  10. TIGA BUDAK HITAM Dilihat: 1399 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by CIBOY on February 03, 1999 at 04:23:27:


    TIGA BUDAK HITAM

     TIAG BUDAK HITAM TELAH PERGI BERJALAN2 KE SUATU KAWASAN LAPANG DENGAN TANPA P -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).