home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Bra Jokes Dilihat: 1433 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Nina on May 26, 1998 at 21:53:13:


    Bra Jokes

    Now that the fire burning in the Kalimantan areas,
    so the haze will strike us again... -archive [klik]

  2. tertinggal seluar dalam Dilihat: 1610 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by siti nuraini on May 15, 202001 at 17:19:46:


    tertinggal seluar dalam

     ceritanya begini.pada sutu hari,Mat dan keluarganya pergi berkelah dit -archive [klik]

  3. Cina Buru Dilihat: 1408 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Jawa Johor on December 14, 1998 at 14:10:07:


    Cina Buru

      Ade sorang cina kerja buru
    babi. Satu hari dia pun buru
    babi kat kebun deng -archive [klik]

  4. ANTAR CINCIN DAN JAM Dilihat: 1420 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by RUMPLESTILSKIN on November 03, 1998 at 03:04:24:


    ANTAR CINCIN DAN JAM

     
    -archive [klik]

  5. ntah hapa-hapa ntah ! Dilihat: 1247 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Skyjuice on December 02, 1998 at 13:13:07:


    ntah hapa-hapa ntah !

    Ada jokes?Apa-apa lah........pernah dengar jokes tarzan?Ada la satu hari tu...tarzan nak mandi kat sungai.Abis tu -archive [klik]

  6. star craf Dilihat: 1557 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by urang tembok on December 08, 1999 at 23:48:58:


    star craf

     pada satu hari spital sabah telah terbakar dan dilaporkan 7 myat melarikan diri -archive [klik]

  7. Kisah Tangki Minyak Dilihat: 1402 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by JoooLieza on September 11, 1999 at 16:52:40:


    Kisah Tangki Minyak

    Cerita dia macam ni...Motor aku ni, selalu ada masalah dengan tangki min -archive [klik]

  8. Buah Kekabu Kering Dilihat: 1330 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Aji Kotekawa on November 25, 1999 at 17:30:37:


    Buah Kekabu Kering

    Semalam aku pandu kereter masuk kampung, pasal ader kerjer kat luar. Aku -archive [klik]

  9. Klik ler Ada Citer Ni Dilihat: 1301 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Aji Kotekawa on December 13, 1999 at 08:21:23:


    Klik ler Ada Citer Ni

     Ima Acihlah keraner klik masuk mai sini
    Cerite?
    Dengar ni,,..< -archive [klik]

  10. pembukaan cerita aku dan ahahaha(versi baru) Dilihat: 1927 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by evil667 on December 20, 1999 at 23:33:38:


    pembukaan cerita aku dan ahahaha(versi baru)

      sinopsis cerita: cerita ini adalah cerita yang -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).