home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. lawaks2 Dilihat: 1489 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by abangku on November 30, 1999 at 01:40:13:


    lawaks2

     seorang gadis pergi jumpa doktor di sebuah klinik. "sakit ape?",doktor tanya. "setiap -archive [klik]

  2. Orang Asli punyer ceriter!!! Dilihat: 1464 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by NZA on April 23, 202001 at 10:55:02:


    Orang Asli punyer ceriter!!!

    korang nak tahu tak orang asli ni kalau kiter nak cakap bodoh tapi kekada -archive [klik]

  3. Pantun Baru! Dilihat: 1967 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Amy on February 08, 1999 at 01:02:18:


    Pantun Baru!

    Peribahsa baru

    1. kecil tapak tangan, tapak sleman saya tadahkan.
    2. ke -archive [klik]

  4. BERTEMU DGN SESEORANG Dilihat: 1384 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by NUR AZWIZA on November 03, 1998 at 21:03:44:


    BERTEMU DGN SESEORANG

     
    -archive [klik]

  5. tulis dengan tangan Dilihat: 1446 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by salleh makmur on December 19, 1998 at 00:56:19:


    tulis dengan tangan

    seloka suami isteri
    kisahnya ginei.....si suami ni baru pulang dar -archive [klik]

  6. satu mesej yang amat penting Dilihat: 1706 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by hamba Allah on January 19, 1999 at 16:18:41:


    satu mesej yang amat penting

     ASSALAMUALAIKUM SEMUA tolonglah hentikan segala jokes polit -archive [klik]

  7. Aku dan ahahahahah FILE:1 Dilihat: 2027 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by evil667 on December 22, 1999 at 20:07:53:


    Aku dan ahahahahah FILE:1

     AMARAN KERAS:ANDA DILARANG SAMA SEKALI MEMBACA CERITA INI BERSAMA A -archive [klik]

  8. sweet memory adik aku Dilihat: 6729 Markah: 0 Tarikh:28-09-2004
    citer ni sebenarnya kisah adik lelaki aku, amin.....[heheh amin jgn marah kat akak ye] amin ni masa kecik2 dulu dia nakal sket [tapi skang dah jadik budak baik heheh....] ayah aku suk -miss_adriana [klik]
  9. perasaaan Dilihat: 1273 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by epy@wan on December 14, 1999 at 10:30:02:


    perasaaan

    aku nie nak citer skit bole kan nie ha pasal kawan aku tau
    kau org nak tau tak ... b -archive [klik]

  10. malam pertama Dilihat: 1879 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by abhal on May 09, 1998 at 08:00:06:


    malam pertama

     namanya si mat,umurnya dah lewat empatpuluhan dan maknya pun akhirnya dapatkan baginya -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).