home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. AzAnin oh azanin Dilihat: 1507 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by kemarakey on October 08, 1999 at 13:55:26:


    AzAnin oh azanin

     ni budak uniten dia ni baik dan aku suka kawan ngan dia lagi satu dia -archive [klik]

  2. Kenapa aku handsome. 1 Dilihat: 1547 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by aLi gigi jarang on November 11, 1999 at 21:41:31:


    Kenapa aku handsome. 1

     Antara Dua Darjat

    Aku diberi nama Hitam. Pelikkan nama tu -archive [klik]

  3. takder citer yg nak di citer kan Dilihat: 1727 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by mak ko tau ler on December 13, 1999 at 02:43:46:


    takder citer yg nak di citer kan

    dah tau yg depan tu terpampang tertulis takde -archive [klik]

  4. Tiada Dalam Perkhidmatan Dilihat: 1575 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by colgateku on October 05, 1999 at 01:42:12:


    Tiada Dalam Perkhidmatan

     okeh...in aku ada ceghita...bukan ceghita cam yg lepaih tuh...
    -archive [klik]

  5. 18SX Dilihat: 1789 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Papazari on December 29, 1998 at 02:46:11:


    18SX

     Kenapa orang lelaki sekarang tak nak kawin dengan perempuan Negeri Sembilan???? J -archive [klik]

  6. KUIH BATANG BURUK Dilihat: 1709 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by AZIZAN ABU BAKAR on January 16, 1999 at 07:27:39:


    KUIH BATANG BURUK

     Kau orang tau tak kuih batang buruk. Batangnya buruk. Aku tengok bata -archive [klik]

  7. berus buruk Dilihat: 1681 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by bangau on May 13, 1998 at 22:39:52:


    berus buruk

    ada sepasang pasangan tua yang hidupnya bahagia tinggal di sebuah kampong.anak.berana -archive [klik]

  8. lambat cabut Dilihat: 1795 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by roslan bin hussin on September 11, 1999 at 22:34:22:


    lambat cabut

     satu teka teki kelakor
    3 soalan jawapan satu

    1) Kenapa gigi s -archive [klik]

  9. Baca jgn tak baca... Dilihat: 1746 Markah: 0 Tarikh:04-01-2006
    Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, hassan, pergi mancing kat sungai. Dalam bosan2 menunggu ikan, ahmad berkata, ahmad: aku ada satu cerita. hassan: cerita ape? ahmad: nanti kala -bloss [klik]
  10. Tok Pek Kong Vs Dewa Muniandy Dilihat: 1912 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Bokke on September 10, 19100 at 06:12:05:


    Tok Pek Kong Vs Dewa Muniandy

     Apa pasai tok kong cina mata sepek dan
    dewa hindu mata terbelia -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).