home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. burung antu kimak Dilihat: 1643 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by deeno on November 05, 1998 at 03:44:31:


    burung antu kimak

     Adalah pada suatu malam yang tak terhingga sunyinya.. dengan ini.. aku terus -archive [klik]

  2. Toyol...... Dilihat: 1476 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Farra Hanny on July 12, 1998 at 04:24:28:


    Toyol......

    Dah ready semua?

    Occay........ Here goes.......

    Cerita ni berlaku tak la lama dul -archive [klik]

  3. Cina masuk Islam Dilihat: 2161 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Mr. Tarabas '98 on December 14, 1998 at 03:44:33:


    Cina masuk Islam

     Kejadian ini berlaku di negeri Melaka.
    Satu hari seorang lalaki -archive [klik]

  4. raya punya cerita....................... Dilihat: 1664 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by suhana on January 14, 1999 at 02:25:09:


    raya punya cerita.......................

     ada lah pagi raya tu abang aku dengan bangganya dan ga -archive [klik]

  5. pada suatu pagi 8.... Dilihat: 1627 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by akula... on September 22, 1999 at 07:27:29:


    pada suatu pagi 8....

    weihh..

    ehh.. luper lakss..
    a`kum..

    ok.. aku ader problem skang n -archive [klik]

  6. awang bodoh Dilihat: 1645 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by alynnz on May 15, 1998 at 03:58:39:


    awang bodoh

    pada zaman dahulu, di suatu kampung tinggal sepasang suami isteri dan anak lelaki mereka - A -archive [klik]

  7. tersalah pimpin Dilihat: 5674 Markah: 0 Tarikh:24-09-2004
    citernye camni...satu ari tu aku bawak adik pompuan aku, nurul gi jalan2. kita org gi supermarket. supermarket tu punye le sesak dengan umat manusia maklumlh masa tu hari minggu memang ramai giler ar. -miss_adriana [klik]
  8. Baca jgn tak baca... Dilihat: 1777 Markah: 0 Tarikh:04-01-2006
    Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, hassan, pergi mancing kat sungai. Dalam bosan2 menunggu ikan, ahmad berkata, ahmad: aku ada satu cerita. hassan: cerita ape? ahmad: nanti kala -bloss [klik]
  9. geramnya.....!!!! Dilihat: 1545 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by nurhayati bte ibrahim on July 18, 202001 at 05:24:50:


    geramnya.....!!!!

     pada suati hari, sedang aku mengulangkaji pelajaran, tiba-ti -archive [klik]

  10. Rabun IT Dilihat: 1470 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by bedal bedil bedul on September 12, 1999 at 23:43:02:


    Rabun IT

    Satu minggu dah aku duduk kat umah pasai sakit leher. Malu lak kalo kengkawa -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).