home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. ANTAR CINCIN DAN JAM Dilihat: 1276 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by RUMPLESTILSKIN on November 03, 1998 at 03:04:24:


    ANTAR CINCIN DAN JAM

     
    -archive [klik]

  2. kenapa saya jadi menteri ? Dilihat: 1453 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Megat Junid on January 25, 1999 at 19:37:19:


    kenapa saya jadi menteri ?

    1.Menggomol tubuh gebu artis
    2.Mengaut kekayaan negara untuk s -archive [klik]

  3. beso manggis!!! Dilihat: 1379 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by ompok spg4 on December 18, 1998 at 10:45:12:


    beso manggis!!!

     di suatu malam yang ceria teringat lah
    aku pada suatu pertandingan yang sunguh
    sengit.pertandingan tu adalah -archive [klik]

  4. Si Hitam Dilihat: 1292 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Kibutt.... on January 06, 1999 at 08:23:05:


    Si Hitam

    (tutur macam orang Cina....)
     Ni ada satu wolang celita sama wa...itu wolang aaa.. -archive [klik]

  5. Burung terbang Dilihat: 1503 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by abgsu on November 21, 1999 at 08:45:22:


    Burung terbang

    Kisah ni betul2 berlaku masa aku tingkatan 3 ..Ade le mamat kawan aku ni duk sebelah -archive [klik]

  6. seluar dalam Dilihat: 1498 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by rex on May 18, 1998 at 21:42:45:


    seluar dalam

    cerita benar ni berlaku pada member aku.ada sekali aku pergi rumah dia. tak berniat nak bermala -archive [klik]

  7. BAHASA HINDUSTAN Dilihat: 1451 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by afzan06 on January 29, 1999 at 23:11:17:


    BAHASA HINDUSTAN

     assalamualaikum..
    aku harap kau org jgnlah cerita bab politik kat ruangan n -archive [klik]

  8. DIA DULU! DIA DULU! Dilihat: 1245 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by murid tua on January 17, 1999 at 18:54:09:


    DIA DULU! DIA DULU!

    terima kasih ustaz,
    tetapi cuba ustaz check
    semula halaman jokes ni -archive [klik]

  9. ee badak..!!! Dilihat: 1205 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by kulop on June 17, 1999 at 05:23:49:


    ee badak..!!!

     Dalam bebanyak badak....Badak apa yg lepak kat port baru
    ......Jawapan...Badak kat -archive [klik]

  10. tak injak tapi cium Dilihat: 1368 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by READMEKUZA on May 15, 1998 at 00:07:47:


    tak injak tapi cium

     satu hari kamik tunggu bas nak ke pejabat tiba-tiba ada satu makhluk tu nak dud -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).