home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Hantu IRC... Dilihat: 1459 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    Posted by izhan on February 22, 1998 at 08:03:16: Saya ada satu kawan nie.. dia suka main IRC... rumah saya nie biasanya berhantu ...dan sebelum dia taip nickname untuk sambung kepada IRC.. tib -archive [klik]
  2. sekai-jus... Dilihat: 1485 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by saper aku on December 04, 1998 at 04:08:46:


    sekai-jus...

    Eheh...benda apa telur kat tengkuk eh??....ahaksss...camner kalo aku kater ben -archive [klik]

  3. gajah tertipu 2!!!!! Dilihat: 1506 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by ikin on April 13, 202001 at 11:51:02:


    gajah tertipu 2!!!!!

    rajer india tu nak gajah tu geleng kepala.semua rakyat dier cuber sorangpun takleh.ingat tak budak yang sepak telur gaj -archive [klik]

  4. coklat Dilihat: 1456 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Benggali Singh on December 07, 1998 at 00:51:42:


    coklat

     Ini dia......manyak canteeeeeeee.....Ada 3 worang saintis baru mati di hentam lori b -archive [klik]

  5. Nama-nama Orang Jawa !! Dilihat: 3050 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Bonex on April 25, 202001 at 10:55:14:


    Nama-nama Orang Jawa !!

     Orang jawa, bila dapat anak, masa lahir lagi dah di niatkan harapan mak -archive [klik]

  6. Orang Asli punyer ceriter!!! Dilihat: 1585 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by NZA on April 23, 202001 at 10:55:02:


    Orang Asli punyer ceriter!!!

    korang nak tahu tak orang asli ni kalau kiter nak cakap bodoh tapi kekada -archive [klik]

  7. 10 sebab cuci motor Dilihat: 1703 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by nget on December 21, 1998 at 08:17:40:


    10 sebab cuci motor

    SEPULUH SEBAB CUCI MOTOR LEBIH BAIK DARI BERKHALWAT.


    1. Cuci motor bole -archive [klik]

  8. cerita 1 malam Dilihat: 1726 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by mohd.azlan bin atman on June 19, 1998 at 22:39:37:


    cerita 1 malam

    cerita nie berlaku pada wa ler....pada satu malam tapi wa tak ingat mala -archive [klik]

  9. AH MALUNYA AKU!!!!!!!!!! Dilihat: 1516 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by KU6KU6 on May 28, 1999 at 11:59:56:


    AH MALUNYA AKU!!!!!!!!!!

     Tadi Aku lewet kemisjid,untuk menunaikan solat Jummaat.
    Dengan terburu-bu -archive [klik]

  10. hantu yang degil Dilihat: 1579 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by sharudin on June 14, 1999 at 04:28:53:


    hantu yang degil

     
    sebonarnya eden tak ado cerito tapi
    dah suruh hantar koi hantar lah
    -archive [klik]

Less/Undur11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).