home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. AKU NOTTY KETIKA KECIK JE Dilihat: 1776 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Jenggo@jebon on May 26, 1999 at 23:54:15:


    AKU NOTTY KETIKA KECIK JE

    heeeee assalamualaikum semua dan apa habor..
    Aku sebenornya.. ingin -archive [klik]

  2. Syurga... Dilihat: 1329 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Serindit Desa on May 10, 1998 at 04:21:34:


    Syurga...

     Cerita ni diceritakan oleh seorang teman aku.Satu hari, adik bongsunya tel -archive [klik]

  3. Umi & Azizan Dilihat: 1324 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Bujal on December 09, 1998 at 05:43:45:


    Umi & Azizan

    Pada suatu masa ada dua
    orang sahabat yang sangat
    baik. Nama mereka umi dan< -archive [klik]

  4. "Telur Masinn" Dilihat: 1451 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by massri_jualubat on July 18, 1999 at 05:38:12:


    "Telur Masinn"

     
    Cerita ini berlaku dalam tahun 1997 di bandar Kuala Tereng -archive [klik]

  5. joke budak hizbi Dilihat: 1330 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by aisyah on May 21, 1998 at 02:47:04:


    joke budak hizbi

     Kisah mamak dan cik lim pergi indonesia jumpa suharto. sampai kat sana mereka pun -archive [klik]

  6. Nama-nama Orang Jawa !! Dilihat: 2915 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Bonex on April 25, 202001 at 10:55:14:


    Nama-nama Orang Jawa !!

     Orang jawa, bila dapat anak, masa lahir lagi dah di niatkan harapan mak -archive [klik]

  7. kisah lawak yang tersangat gilernyer Dilihat: 1641 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by yat on December 13, 1998 at 14:27:50:


    kisah lawak yang tersangat gilernyer

    ni citer seram tau tapi tak tau nak citerla selamat menonton tiwi -archive [klik]

  8. Kisah arip Dilihat: 1922 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by sanuri on May 02, 202001 at 22:57:08:


    Kisah arip



    cerita ini mengandungi unsur unsur ganas yang tidak dapat
    diterima oel -archive [klik]

  9. Anak Panah Sakti Dilihat: 1481 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Eyetie on July 13, 1998 at 12:36:45:


    Anak Panah Sakti

     

    Alkisah pada satu zaman dahulu kala di Negeri
    China hidup lah seorang pemuda -archive [klik]

  10. kenapa aku handsome.....4 kottt. Dilihat: 1360 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by aLi sangat2 jarang giginya on November 11, 1999 at 21:58:00:


    kenapa aku handsome.....4 kottt.

     Tersebut al-kisah 2 insan bercinta... yg lak -archive [klik]

Less/Undur5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).