home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Back Elevation Dilihat: 1376 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by Aji Kotekawa on October 06, 1999 at 10:22:10:


    Back Elevation

     Kisah ni aku dan member aku sajer yang tau. Pada satu hari kami naik kereta -archive [klik]

  2. Kenapa Kancil Tak leh jln atas highway ? Dilihat: 1345 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by ReadmeKuzi on May 06, 1998 at 06:04:06:


    Kenapa Kancil Tak leh jln atas highway ?

    Sebab nanti dia berak tengah jalan ....


    -archive [klik]

  3. hantu yang degil Dilihat: 1403 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by sharudin on June 14, 1999 at 04:28:53:


    hantu yang degil

     
    sebonarnya eden tak ado cerito tapi
    dah suruh hantar koi hantar lah
    -archive [klik]

  4. AH MALUNYA AKU!!!!!!!!!! Dilihat: 1380 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by KU6KU6 on May 28, 1999 at 11:59:56:


    AH MALUNYA AKU!!!!!!!!!!

     Tadi Aku lewet kemisjid,untuk menunaikan solat Jummaat.
    Dengan terburu-bu -archive [klik]

  5. coklat Dilihat: 1313 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Benggali Singh on December 07, 1998 at 00:51:42:


    coklat

     Ini dia......manyak canteeeeeeee.....Ada 3 worang saintis baru mati di hentam lori b -archive [klik]

  6. Peribahasa Melayu Dilihat: 3172 Markah: 0 Tarikh:07-01-2006
    1. Seperti anjing jantan dgn anjing betina. Maknernyer: Dua orang yg pantang bertemu...asek nak beromen aje. 2. Sepandai-pandai lalat terbang akhirnya ke taik jugak dia hinggap. Maknernyer: Orang -bloss [klik]
  7. Takde Motor Dilihat: 1460 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by SeTaN^DeG|L on December 15, 1999 at 17:59:46:


    Takde Motor

    Dulu aku ada motor....tapi sekarang aku dah takde motor.....pelik jugak sebab -archive [klik]

  8. hantu radio Dilihat: 1343 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by akulaa.. on October 18, 1999 at 03:42:37:


    hantu radio

     pada suatu malam, dalam pukul 1 pagi aku tengah dengar radio, sambil makan kuaci.[klik]

  9. 18SX Dilihat: 1682 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Papazari on December 29, 1998 at 02:46:11:


    18SX

     Kenapa orang lelaki sekarang tak nak kawin dengan perempuan Negeri Sembilan???? J -archive [klik]

  10. BAHASA HINDUSTAN Dilihat: 1586 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by afzan06 on January 29, 1999 at 23:11:17:


    BAHASA HINDUSTAN

     assalamualaikum..
    aku harap kau org jgnlah cerita bab politik kat ruangan n -archive [klik]

Less/Undur8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).