home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 

Hantar kreativiti anda ke Kelakar Korner

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. takder citer yg nak di citer kan Dilihat: 1502 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by mak ko tau ler on December 13, 1999 at 02:43:46:


    takder citer yg nak di citer kan

    dah tau yg depan tu terpampang tertulis takde -archive [klik]

  2. Beruk tua Dilihat: 1379 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by land allegator on November 30, 1999 at 05:09:50:


    Beruk tua

     Ada seorang omputih (aku la) nak balik ke England, aku pun naik satu tek -archive [klik]

  3. Re: Ulat n shit.. Dilihat: 1145 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by tahsaper on November 17, 1998 at 22:45:27:


    Re: Ulat n shit..

    Eheh..jawapan dia 99 kaki..sebab satu kaki ulat tu guna buat tutop idong di -archive [klik]

  4. star craf Dilihat: 1461 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by urang tembok on December 08, 1999 at 23:48:58:


    star craf

     pada satu hari spital sabah telah terbakar dan dilaporkan 7 myat melarikan diri -archive [klik]

  5. miasat Dilihat: 1220 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by ijal on December 02, 1999 at 05:18:54:


    miasat

     Kisah seorang pelayar negara.
    Tan sri dato' ijal,belayar mengelilingi dun -archive [klik]

  6. Kat mana telurnye........... Dilihat: 1322 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by Skyjuice on December 03, 1998 at 05:47:34:


    Kat mana telurnye...........

    Sudin:Hari tu aku pergi rumah nenek belah mak bapak angkat aku.Fasal kucing angkat belah datuk saudara kak -archive [klik]

  7. HADIAH HARIJADI Dilihat: 1315 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by SUZY on September 06, 1999 at 21:01:46:


    HADIAH HARIJADI

    HADIAH HARIJADI
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi u -archive [klik]

  8. Cerita Seram Dilihat: 1686 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by nelang on April 09, 202001 at 13:13:33:


    Cerita Seram

    Di dalam sebuah kampung tinggal dua orang yang bersahabat baik bernama Pok Lan dan F -archive [klik]

  9. clan rally Dilihat: 1177 Markah: 0 Tarikh:19-09-2005
    by dion on April 23, 1999 at 11:52:17:


    clan rally

     How do u get a nigger out of a tree at a clan rally??
    Easy you just cut the rope
    -archive [klik]

  10. Hari-2-Mau Dilihat: 1265 Markah: 0 Tarikh:20-09-2005
    by TokMiang on September 29, 1999 at 22:17:48:


    Hari-2-Mau

    Sepasang suami & isteri bernama minah datang ke pejabat khadi kerana masalah rumah ta -archive [klik]

Less/Undur8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).