home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. pengalamanku.. Dilihat: 2343 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  2. Manusia beradik-beradik Buaya Dilihat: 18143 Markah: 0 Tarikh:13-12-2004
    Ini adalah salah satu kisah benar pada segi cerita yang berlaku di Kelantan pada suatu ketika dahulu. Al-kisah di takdirkan pada satu keluarga di sebuah kampung di Kelantan, mereka telah dikurniaka -izhan [klik]
  3. bintang ifrit Dilihat: 3865 Markah: 0 Tarikh:17-02-2009
    saya rizal dari sabah.sayasememangnya selalu berhubung dgn syitan dulu semasa saya berumur 16thn saya selalu bermimpi seorang yang kecil dan bertanduk.malahan saya juga dibisikan sesuatu dAN mamag ter -anonymous [klik]
  4. imposible Dilihat: 3337 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  5. Suara Jenazah Dilihat: 5181 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  6. hantu berambut panjang Dilihat: 3941 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]
  7. pelik tapi btul! Dilihat: 2226 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]
  8. Kelibat-Kisah Benar Dilihat: 21302 Markah: 0.03 Tarikh:25-06-2006
    Hmm korang pernah mengalami perasaan camni...pelik..takut..asing..ngeri...Aku takkan lupakan peristiwa ini sampai bila-bila dan aku tak cukup berani mencari kebenarannya sampai bila-bila. Aku dulu ex- -anonymous [klik]
  9. hantu Dilihat: 10852 Markah: 0 Tarikh:12-05-2006
    Cerita ni berlaku pada tahun 2004 yang lalu. Waktu tu saya masih di tingkatan empat dan tinggal di asrama sekolah. Sudah banyak kali saya mendengar cerita-cerita seram daripada kawan-kawan sebilik men -anonymous [klik]
  10. antu durian Dilihat: 7318 Markah: 0 Tarikh:29-11-2005
    Ini kisah memang kisah benar, benar sebenar benar tiada yang benar selain kebenaran belaka. Al-kisah bermula mase tu kampung aku tengah musim durian, rumah aku pun ade gak ler pokok durian yang ten -sakti [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).