home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. imposible Dilihat: 3492 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  2. antu durian Dilihat: 7512 Markah: 0 Tarikh:29-11-2005
    Ini kisah memang kisah benar, benar sebenar benar tiada yang benar selain kebenaran belaka. Al-kisah bermula mase tu kampung aku tengah musim durian, rumah aku pun ade gak ler pokok durian yang ten -sakti [klik]
  3. bintang ifrit Dilihat: 4039 Markah: 0 Tarikh:17-02-2009
    saya rizal dari sabah.sayasememangnya selalu berhubung dgn syitan dulu semasa saya berumur 16thn saya selalu bermimpi seorang yang kecil dan bertanduk.malahan saya juga dibisikan sesuatu dAN mamag ter -anonymous [klik]
  4. Hantu...... Dilihat: 7290 Markah: 0 Tarikh:24-06-2008
    Kisah benar ni berlaku dekat muar,bakri batu 21/4.kalau lalu situ mesti nampak petronas dan depan petronas tu surau dengan lorong ditepinya.Al-kisahnya ada orang pompuan bunuh diri kat situ dengan mem -anonymous [klik]
  5. Pelik tetapi benar Dilihat: 15824 Markah: 0 Tarikh:26-10-2005
    Kisah ni sebenarnya berlaku pada bulan July tahun ni, tak taulah ini kisah malang ke, pelik ke atau kebetulan. Cam ni, petang tu sekitar jam 5:30 petang aku menunggang motosikal aku untuk mengambil bu -sakti [klik]
  6. Suara Jenazah Dilihat: 5327 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  7. pengalamanku.. Dilihat: 2526 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  8. Manusia beradik-beradik Buaya Dilihat: 18514 Markah: 0 Tarikh:13-12-2004
    Ini adalah salah satu kisah benar pada segi cerita yang berlaku di Kelantan pada suatu ketika dahulu. Al-kisah di takdirkan pada satu keluarga di sebuah kampung di Kelantan, mereka telah dikurniaka -izhan [klik]
  9. berinteraksi dengan roh....... Dilihat: 3531 Markah: 0 Tarikh:14-09-2009
    kisah ini mengisahkan dengan pelbagai watak, tetapi ia benar belaka. tapi ia terjadi pada 11/8/1996 masa tu aku darjah 3. aku ngan member aku ngah main l0mpat getah, lepas tuh dtg la seorg abg ni, -anonymous [klik]
  10. hantu berambut panjang Dilihat: 4245 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).