home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. buaya dalam kolam Dilihat: 3568 Markah: 0 Tarikh:03-05-2008
    alkisah dalam sebuah kampung heboh dengan cerita kehadiran buaya dalam kolam yang rutin digunakan oleh penduduk kampung tersebut.Kampung itu bernama kampng pkt 6 rancangan sg manila yang terletak di k -anonymous [klik]
  2. hantu seret-seret Dilihat: 2096 Markah: 0 Tarikh:23-05-2010
    citer bermula masa umur aku agak2 11 or 12 tahun macam tu la. satu malam nie aku cm bese tidur dgn kakak aku. die nie agak penakut sikit tapi tahap curiosity die tinggi. kalau dgr benda bukan2 die suk -anonymous [klik]
  3. imposible Dilihat: 2725 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  4. pengalamanku.. Dilihat: 1749 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  5. pelik tapi btul! Dilihat: 1637 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]
  6. berinteraksi dengan roh....... Dilihat: 2676 Markah: 0 Tarikh:14-09-2009
    kisah ini mengisahkan dengan pelbagai watak, tetapi ia benar belaka. tapi ia terjadi pada 11/8/1996 masa tu aku darjah 3. aku ngan member aku ngah main l0mpat getah, lepas tuh dtg la seorg abg ni, -anonymous [klik]
  7. Kelibat-Kisah Benar Dilihat: 18334 Markah: 0 Tarikh:25-06-2006
    Hmm korang pernah mengalami perasaan camni...pelik..takut..asing..ngeri...Aku takkan lupakan peristiwa ini sampai bila-bila dan aku tak cukup berani mencari kebenarannya sampai bila-bila. Aku dulu ex- -anonymous [klik]
  8. Suara Jenazah Dilihat: 4405 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  9. Pelik tetapi benar Dilihat: 14445 Markah: 0 Tarikh:26-10-2005
    Kisah ni sebenarnya berlaku pada bulan July tahun ni, tak taulah ini kisah malang ke, pelik ke atau kebetulan. Cam ni, petang tu sekitar jam 5:30 petang aku menunggang motosikal aku untuk mengambil bu -sakti [klik]
  10. Manusia beradik-beradik Buaya Dilihat: 16690 Markah: 0 Tarikh:13-12-2004
    Ini adalah salah satu kisah benar pada segi cerita yang berlaku di Kelantan pada suatu ketika dahulu. Al-kisah di takdirkan pada satu keluarga di sebuah kampung di Kelantan, mereka telah dikurniaka -izhan [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).