home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. buaya dalam kolam Dilihat: 4007 Markah: 0 Tarikh:03-05-2008
    alkisah dalam sebuah kampung heboh dengan cerita kehadiran buaya dalam kolam yang rutin digunakan oleh penduduk kampung tersebut.Kampung itu bernama kampng pkt 6 rancangan sg manila yang terletak di k -anonymous [klik]
  2. Hantu...... Dilihat: 6759 Markah: 0 Tarikh:24-06-2008
    Kisah benar ni berlaku dekat muar,bakri batu 21/4.kalau lalu situ mesti nampak petronas dan depan petronas tu surau dengan lorong ditepinya.Al-kisahnya ada orang pompuan bunuh diri kat situ dengan mem -anonymous [klik]
  3. hantu Dilihat: 10358 Markah: 0 Tarikh:12-05-2006
    Cerita ni berlaku pada tahun 2004 yang lalu. Waktu tu saya masih di tingkatan empat dan tinggal di asrama sekolah. Sudah banyak kali saya mendengar cerita-cerita seram daripada kawan-kawan sebilik men -anonymous [klik]
  4. Suara Jenazah Dilihat: 4904 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  5. hantu didalam hutan Dilihat: 904 Markah: 0 Tarikh:17-03-2014
    nama saya Norima. alkisah ini telah diceritakan oleh mak sya. ketika itu umur mak saya kira 10 tahun begitulah dia ni dibawah oleh nenek saya untuk pergi potong getah. macam biasalah memotong getah. t -anonymous [klik]
  6. Kelibat-Kisah Benar Dilihat: 20239 Markah: 0.03 Tarikh:25-06-2006
    Hmm korang pernah mengalami perasaan camni...pelik..takut..asing..ngeri...Aku takkan lupakan peristiwa ini sampai bila-bila dan aku tak cukup berani mencari kebenarannya sampai bila-bila. Aku dulu ex- -anonymous [klik]
  7. pengalamanku.. Dilihat: 2071 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  8. pelik tapi btul! Dilihat: 1971 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]
  9. imposible Dilihat: 3091 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  10. hantu berambut panjang Dilihat: 3646 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).