home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Hantu...... Dilihat: 6683 Markah: 0 Tarikh:24-06-2008
    Kisah benar ni berlaku dekat muar,bakri batu 21/4.kalau lalu situ mesti nampak petronas dan depan petronas tu surau dengan lorong ditepinya.Al-kisahnya ada orang pompuan bunuh diri kat situ dengan mem -anonymous [klik]
  2. bintang ifrit Dilihat: 3544 Markah: 0 Tarikh:17-02-2009
    saya rizal dari sabah.sayasememangnya selalu berhubung dgn syitan dulu semasa saya berumur 16thn saya selalu bermimpi seorang yang kecil dan bertanduk.malahan saya juga dibisikan sesuatu dAN mamag ter -anonymous [klik]
  3. imposible Dilihat: 3028 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  4. hantu mirip kawan Dilihat: 6751 Markah: 0 Tarikh:11-04-2006
    cerita ni dah lama berlaku...tapi x da lah lama sangat.ianya terjadi pada tahun 2001. waktu tu aku belajar di sek.men.teknik lebuh catur ipoh.aku duk di asarama masa aku duk kat sekolah tu...nak dijad -puteri_ceria [klik]
  5. hantu Dilihat: 10250 Markah: 0 Tarikh:12-05-2006
    Cerita ni berlaku pada tahun 2004 yang lalu. Waktu tu saya masih di tingkatan empat dan tinggal di asrama sekolah. Sudah banyak kali saya mendengar cerita-cerita seram daripada kawan-kawan sebilik men -anonymous [klik]
  6. pengalamanku.. Dilihat: 2008 Markah: 0 Tarikh:22-06-2010
    kisah ini berlaku semasa aku belajar dkat uitm dulu.disebabkan da sem final, aku xdapat nak duduk dalam hostel lagi. aku terpaksa sewa umah yang berdekatan dengan kolej. kami sewa berempat. dip -anonymous [klik]
  7. hantu berambut panjang Dilihat: 3569 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]
  8. pelik tapi btul! Dilihat: 1902 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]
  9. Pelik tetapi benar Dilihat: 14900 Markah: 0 Tarikh:26-10-2005
    Kisah ni sebenarnya berlaku pada bulan July tahun ni, tak taulah ini kisah malang ke, pelik ke atau kebetulan. Cam ni, petang tu sekitar jam 5:30 petang aku menunggang motosikal aku untuk mengambil bu -sakti [klik]
  10. berinteraksi dengan roh....... Dilihat: 3013 Markah: 0 Tarikh:14-09-2009
    kisah ini mengisahkan dengan pelbagai watak, tetapi ia benar belaka. tapi ia terjadi pada 11/8/1996 masa tu aku darjah 3. aku ngan member aku ngah main l0mpat getah, lepas tuh dtg la seorg abg ni, -anonymous [klik]

1 2 More/Lagi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).