home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. Manusia beradik-beradik Buaya Dilihat: 16871 Markah: 0 Tarikh:13-12-2004
    Ini adalah salah satu kisah benar pada segi cerita yang berlaku di Kelantan pada suatu ketika dahulu. Al-kisah di takdirkan pada satu keluarga di sebuah kampung di Kelantan, mereka telah dikurniaka -izhan [klik]
  2. hantu Dilihat: 9783 Markah: 0 Tarikh:12-05-2006
    Cerita ni berlaku pada tahun 2004 yang lalu. Waktu tu saya masih di tingkatan empat dan tinggal di asrama sekolah. Sudah banyak kali saya mendengar cerita-cerita seram daripada kawan-kawan sebilik men -anonymous [klik]
  3. hantu didalam hutan Dilihat: 660 Markah: 0 Tarikh:17-03-2014
    nama saya Norima. alkisah ini telah diceritakan oleh mak sya. ketika itu umur mak saya kira 10 tahun begitulah dia ni dibawah oleh nenek saya untuk pergi potong getah. macam biasalah memotong getah. t -anonymous [klik]
  4. hantu mirip kawan Dilihat: 6411 Markah: 0 Tarikh:11-04-2006
    cerita ni dah lama berlaku...tapi x da lah lama sangat.ianya terjadi pada tahun 2001. waktu tu aku belajar di sek.men.teknik lebuh catur ipoh.aku duk di asarama masa aku duk kat sekolah tu...nak dijad -puteri_ceria [klik]
  5. Kelibat-Kisah Benar Dilihat: 18573 Markah: 0.02 Tarikh:25-06-2006
    Hmm korang pernah mengalami perasaan camni...pelik..takut..asing..ngeri...Aku takkan lupakan peristiwa ini sampai bila-bila dan aku tak cukup berani mencari kebenarannya sampai bila-bila. Aku dulu ex- -anonymous [klik]
  6. hantu seret-seret Dilihat: 2160 Markah: 0 Tarikh:23-05-2010
    citer bermula masa umur aku agak2 11 or 12 tahun macam tu la. satu malam nie aku cm bese tidur dgn kakak aku. die nie agak penakut sikit tapi tahap curiosity die tinggi. kalau dgr benda bukan2 die suk -anonymous [klik]
  7. antu durian Dilihat: 6530 Markah: 0 Tarikh:29-11-2005
    Ini kisah memang kisah benar, benar sebenar benar tiada yang benar selain kebenaran belaka. Al-kisah bermula mase tu kampung aku tengah musim durian, rumah aku pun ade gak ler pokok durian yang ten -sakti [klik]

Less/Undur1 2


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).