home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 

Hantar kreativiti anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Lihat Mengikut:
>>Standard: Susunan asal
Populariti: Susunan mengikut paling popular
Terbaru: Susunan mengikut tarikh terbaru
Terbaik: Susunan mengikut paling terbaik

  1. hantu berambut panjang Dilihat: 3763 Markah: 0 Tarikh:04-07-2009
    mesti ada yg tak percaya cerita saya ini.suatu hari saya menghadiri khemah bersama kawan saya.masa itu saya seorang sahaja tinggal di bilik.saya terdengar bunyi orang bersiul,saya mencari siapa yang b -anonymous [klik]
  2. hantu seret-seret Dilihat: 2564 Markah: 0 Tarikh:23-05-2010
    citer bermula masa umur aku agak2 11 or 12 tahun macam tu la. satu malam nie aku cm bese tidur dgn kakak aku. die nie agak penakut sikit tapi tahap curiosity die tinggi. kalau dgr benda bukan2 die suk -anonymous [klik]
  3. Suara Jenazah Dilihat: 5014 Markah: 0 Tarikh:02-09-2008
    Hari tu mmg aku bz sgt kat opis. Mmg x ckup tgn nak wat kje. Tup-tup pula en.zul ajak aku pegi rumah satu client. "Ally, jom. Kita kene pergi ziarah Datuk Borhan meninggal dunia." "Innalillahhiwainaih -anonymous [klik]
  4. imposible Dilihat: 3183 Markah: 0 Tarikh:11-10-2008
    mase tu aku tengah mandi kolam pahtu memandai lak nak buat terjun lipat sekali mase aku buat terjun lipat tu tk bergerak stay je kat situ ape lagi kenelah tebing kolam sakit gile tk tahan aku menahann -anonymous [klik]
  5. Manusia beradik-beradik Buaya Dilihat: 17802 Markah: 0 Tarikh:13-12-2004
    Ini adalah salah satu kisah benar pada segi cerita yang berlaku di Kelantan pada suatu ketika dahulu. Al-kisah di takdirkan pada satu keluarga di sebuah kampung di Kelantan, mereka telah dikurniaka -izhan [klik]
  6. buaya dalam kolam Dilihat: 4116 Markah: 0 Tarikh:03-05-2008
    alkisah dalam sebuah kampung heboh dengan cerita kehadiran buaya dalam kolam yang rutin digunakan oleh penduduk kampung tersebut.Kampung itu bernama kampng pkt 6 rancangan sg manila yang terletak di k -anonymous [klik]
  7. pelik tapi btul! Dilihat: 2055 Markah: 0 Tarikh:26-06-2010
    taon lepas aq pegi camping kt pantai...malam aq tido soank2 dalam satu khemah...yela...khemah nye sempit...aq tido lasak...then time2 aq tido...aq nampak banyak orang kepung khemah aq..aq igt sepupu -anonymous [klik]

Less/Undur1 2


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).