home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

baju dalam

by Salman on May 15, 1998 at 00:44:13:



baju dalam


 Ada sepasang suami isteri yang baru kahwin, mereka nih romantik gilerrrrr. Si suami memanggil isterinyer dengan panggilan ayang manakala siisteri pulak memanggil suaminyer aling.
Pada suatu hari, si suami hendak pergi ke kedai, maka si isteripun berkata lah pada suaminyer, aling boleh beli kan ayang baju dalam (coli) tak? Boleh!!! jawab sisuami, untuk ayang ,abang akan beli apa sajeeeee, tapi macam mano abang nak tahu yang ayang punya saiz? tanya si suami pula. Alaa ayang nih, ayang ukur lah kat badan aling nih. maka si suami pun ukurkan benda dot dot dot isterinya itu. OOOO besar ni yang ayang punya ya kata si suami lagi sambil jari tangan nyer menunjukkan saiz yang isterinya punyer. lalu dengan jari tangan yang masih membuka mengikut saiz benda isterinyer itu, si suami pun bertolak lah ke bandar. untuk ke bandar dia terpaksa naik bas..semasa dalam bas itu, tempat duduk dah penuh, so terpaksa lah si suami tadi berdiri, tapi dengan tak disangka-sangka tiba-tiba bas brekkkk, maka hampir terjatuh lah si suami tadi, tapi si suami ni masih bernasib baik kerana tangannyer sempat tertekan kat orang kepala botak yang duduk depannyer. Nak tahu pas tu apa yang jadi.....pas tu bukaan jari tangan siuami tadi telah mengikut saiz kepala orang botak itu, so makin membesarlah bukaan jari tangan si suami tadi. Dengan bukaan saiz yang besar itu , dia pegi mencari baju dalam untuk si isterinyer. maka bertanya lah suami kepada tuan kedai, mak cik kat sini ada jual baju dalam tak, saya nak beli untuk isteri saya? Ada !! jawab tuan kedai....saiz berapa isteri anak pakai? tanya tuan kedai pula, Tah lah mak cik tak tahu pula saya, tapi saisnyer mengikut bukaan jari saya nih lah, kata si suami sambil menunjukkan bukaan jari nyer itu kepada tuan kedai itu. Ayooooo besarnya yang isteri anak punya kata mak cik itu lagi. Ya lah mak cik, tadi saya ukur saiz ni lah kata si suami pula. Maka setelah membeli dan membayarnya si suami pun pulang lah dengan hati yang gembira kerana dapat menunaikan permintaan isterinye itu.
Tiba di rumah, isterinya menyambut dengan riang sekali siap bersorak-sorak lagiiii... yahoooooo aling dah balik, yahoo aling dah balikkkk.... mana baju dalam yang ayang pesan tuh tanya isterinya dengan tidak sabar lagi. ni hah kata si suami pula, sambil memberikan bungkusan kepada isterinya . Tanpa berlengah lagi isterinya membuka bungkusan itu....maka terkejut lah isterinya.......alinggggggggggg kenapa basar sangat nihhhhhhhh, ayang punya bukan saiz nihhhhhhhhhhhh, jerit si isteri sampai semua jiran datang menjenguk.........ishhh kalau ya pun jangan lah menjerit kuat-kuat malu kat jiran tuh kata si suami pula.. Buang je lah, tak de selera saya nak pakai, bukan saiz saya nih, kata si isterinya dengan nada yang marah. Jangan buangggggg kata si suami pula, Habis awak nak buat apa tanya isteri yang masih tak puas hati dengan suami nyerrrr. haaaa tu lah ayangggggg , kita mesti kretif sikitttttttt
kan boleh guna lagi tuuuuuuu... Awak nak buat apaaaaaaaaaaaaa? tanya si isteri dengan nada yang marah lagi.

You all tahu tak si suami nak buat apa dengan coli yang besar itu?
kalau nak tahu jom turun bawah

Oleh kerana si suami ni seorang yang kretif dalam menghabiskan pitis(duit) maka dia dengan bangganya telah menetas tali yang ada kat coli itu, maka terbentuk lah dua kopiah yang boleh digunakan hanya untuk kegunaan kat rumah sahaje...kalau guna kat luar rumah mesti kena gelak gilerrrr kat orang, siap ari bulan oarang kata kita gilerrrrrrrrrr. so sekarang ni si suami sudah ada 3 biji kopiah, termasuk satu yang dah sedia ada.

itu lah sajeeee ceritanyerrrrrrrrrrrrr
tamatttttttttttttttttt

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1867
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).