home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

spende disangkakan saputangan

by minahgabra on May 05, 1999 at 03:00:54:



spende disangkakan saputangan


 cite ni camni tau..
dulu, masa aku sekolah rendah aku tidak pernah ketinggalan bawa sapu tangan.
then, pada pagi tu takada elektrik. aku pun bersiap ala kadar ajee leee
nak cepatlah katakan. tiba2 aku teringat sapu tangan yang belum aku ambil.
masa tu takada elektrik tau.so, aku ambil le sapu tangan yg terletak kat tempat biase aku letak.
then masa kat sekolah...aku keluarkanlah sapu tangan yg aku bawa tadi dari poket baju kau.
masa tu aku nak kesat peluh.u all nak tau apa yg aku keluarkan......
ahhhhhhhhhhh...tak dapat aku tahan malu..rupa2nya sapu tangan yg aku sangkakan rupa2nya spende adik aku.
masa tu aku dah pun kesat kat muka aku. nasib baik org sekeliling tak nampak ..
kalau tidak.....malu besar aku...

itulah kenangan manis yg tak dapat aku lupakan masa aku kat sekolah


Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1261
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).