home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

pada suatu pagi...(3)

by akula.... on May 21, 1999 at 12:18:45:



pada suatu pagi...(3)


 as`kum semuerr........ soryla kepada yang menunggu citerr aku seterusnyerr..
aku terlalu sibuk akhir-2 ni... maklumlerr. nak ambik pmr kan..

terus pade cite aku.. kali ni aku nak cite pasal perangai aku masa kat skolah rendah.. masa tu.. aku dalam darjah satu.. skolah kat sk dato` idris.. di telok muroh ..,perak..
aku slalunyer gi skolah sesorang.. oleh sebab aku duk dalam base(pangkalan tldm).. jadi.. idaklerr jauh skolah aku tu.. aku masa tu naik beskal jerr.. nak dijadikan cite.. pada suatu ari tu.. aku gi le skolah cam biasa.. balik je skolah tengah ari tu.. aku tengok beskal aku dah takderr... buat pengetahuan korang,.. aku memang sayang basikal aku ni.. sebab ayah aku kasik masa aku dapat no.1 dlam peksa pertengahan tahun, tahun tu ...

bila dah nengok beskal dah ilang.. aku pun bengang lerr..... lepas tu.. aku pun blah lepas takde sorang pun kata ade nampak beskal aku... masa aku tengah jalan kaki tu.. aku pun nampak le ade sebuah beskal yang dah comot-camat ngan lumpur kat dalam semak... aku pun tarik le beskal tu kuar... nengok-nengok.. beskal aku.. aku pun raserr tersangat ler GUMBIRAAAA...!!
then.. ngan pantasnyerr... aku pun tanggal lerr tudung skolah aku and lap basikal tu.. masa tu aku cuma pikir pasal beskal aku jerr...tak teringat pulak mak kat rumah yang akan memarahkan aku yang dah mengotorkan tudung skolah tu.. kekkekkekkekeee...
after that..,aku pun terus lerr tunggang beskal tu.., tapi tak sampai 5 minit aku kayuh.. rantai beskal lak tertanggal.. adoiii........poning palo den.. aku pun sorong je la beskal tu..sebab aku tak tau nak betulkan rantai beskal tu.. sampai kat gate base(pagar masuk pang.tldm)..pakcik jaga tu pun tolong le betulkan rantai beskal tu dan hantakan aku balik sampai umah..
sampai kat umah lak.. memula mak marah.. lepas tu mak gelak pulak... kata mak.. kalo aku tak pakai tudug gi skolah.. mesti aku tanggal kain semata-mata nak lap beskal tu...heeeeee................. heeeeeeeeeeeeeeee............... itu ajela kisah aku.... sesape yang ade komen boleh le kasik.. aku tak kisah sameaderr.. komen tu berunsur ganazzzz....or..coolll.............

wassalam..

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1407
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).