home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

padan muka

by deana@wardina on July 07, 1999 at 01:04:58:



padan muka


 citer nyer tak lah lucu sangat..tapi boleylah utk di gelakkan..
ini terjadi pd masa 1 julai 99..baru-baru lagi gak lah..ustaz kat skolah aku ni nak tunjuk baguslah sebab nak buat rules baru..dia nak kantoi semua cauple kat skolah aku..semua disebabkan oleh 2 budak ni lah..tak yahlah citer..ntah cam ner aku pun turut terkantoi..dahlah nama aku ngan balak kesayangan aku kena panggil dekat perhimpunan lepas tu di malukan ngan ustaz tu..ada ker dia kata kami pasangan malang..ish memang tak patut..so..terpaksalah ditebalkan muka diri di khalayak ramai..malu siut!!hati pun tengah panas membara jer..tapi sabar beb!!sabar!!alamak!!sambung jap!!

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1517
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).