home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

kucingku sayang...

by akula... on July 15, 1999 at 08:17:04:



kucingku sayang...


as`kum wbt..

hehehee.. kali ni aku maleh nak citer pasal diri aku.. skang ni aku nak citer pasal kucing kesayangan aku pulak..

ok.. nama kucing ni DABU.. sempena dengan warnanyer yang kelabu.. haa.. skang ni.. semuernyer maklum ler kan.. tengah musim buah durian..

nak dijadikan citerr.. si DABU ni tadi memang peminat setia buah durian.. kalo adik aku kerr.. mak aku ker masuk kebun nak kutip buah.. dierr mesti mengekor nyerr.. kalo time orang kupas buah durian tu.. dier ler dulu terpa kat buah durian tu.. aku pun tak tauler apsal kucing aku ni perangainyer camtu.. adakerr dia tidur atas kulit durian.. ishh.. kucing.. kucing..

haa.. oleh sebab dah banyak makan durian.. sampai skang ni kucing aku tu berak cirit.. dalam 1-minggu tu.. sampai 3 kali dier mandi.. bukan aku mandikan.. tapi, dier sendiri terjun dalam kolah.. hahaaa.. mungkin panas agaknyerr..

skarang ni.. dia dah kurang skit makan durian.. mungkin jemu agaknyerr.. haa.. ituler serba sedikit citer pasal kucing aku...

oklerr.. lain kali aku citer pasal lain pulak.. ok.. byee.. adioosssssss........

~JiNKaNTiN~ 

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1642
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).