home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

kisah india yang malang

by ijan on October 18, 1998 at 13:49:29:



kisah india yang malang


 Aku nak cerita kat korang semua pasal
sorang budak india yang malang kat tempat
aku ni.Pada satu hari yang malang,ada 2
budak india naik motor.Dia punya urek
kau tahulah kan.Bukan main berlagak lagi dia.
Dia lalulah kat kawasan perumahan ni.
bawak motor bukan main laju.dia lalu kat
sekelompok lembu.Lembu semua besar besar
kau tahu lah kan.Lembu tu kat tengah jalan,
jadi india ni nak lalu susahlah kan.dia
pun sound kat member dia.ravi enko kasi
tirajang yini lumbu.woookey ravi kata.
Lepas dia terajang je lembu tu,dia ingat lembu tu nak
terpelantinglah rupa rupanye dia orang
dengan motor motor diaorang masuk longkang.
aku pun dengan member member apalagi
gelak besarlah.terus aku ngan member aku panggil
dia india yang malang.itu jelah cita aku




Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1580
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).