home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

basikal dia bergalang

by ayutorai... on December 30, 1998 at 02:05:22:



basikal dia bergalang


waktu, sedang Senah berjalan pulang dari pasar, seorg pemuda offer kat dia,
"nak ke mana ni?"
"nak balik. rumah saya kat hujung kampung. boleh saya tumpang?', tanya Senah.
"sudah tentu boleh tapi... kat belakang barang dah penuh. boleh duduk atas galang?",tanya pemuda itu.
"saya tak kisah",jawab senah.
maka mereka pun berbasikal lah bersama2. Senah pun tiba ke destinasinya..... dia uccapkan terima kasih kpd pemuda kerna sudi menolong dan terus beredar.
tiba2 dia teringat ikannya masih kat handle basikal tu so dia panggil balik pemuda tu. masa dia nak ambik ikan tu dia terperasan yg galang basikal dah takde. bila dia pandang ke bawah sikit...ayooooo...rupa2nya galang itu adalah pemuda itu punya anu....... berbelit di pedal basikal...heee...hee.....  

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1345
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).