home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

TARZANmandisungai.........ahaks

by jebonEnsemrakan2 on December 31, 1998 at 01:50:42:



TARZANmandisungai.........ahaks


 Satu ari kan...kan.kan.......tarzan terasa badan die gatal2.......sebab die dah dua bulan tak mandi.......abis tu hari tu tarzan pun pegilah kat sungai..........tarzan nih kan selalunya die mandi sensowang jek...tapi tah cam ner kan...ari tu tarzan teringin la nak gi mandi reramai.......maka tarzan pun panggilllah semua binatang kat hutan............abis bila dengor jek tarzan panggil......semua binatang pun kuarlah reramai....yerlah raje rimba panggil.......dah tu sumer binatang pun berkumpullah.........tanyalah beruk tarzan yang namer Al Gore.......pesal zan ko panggil kite orang nih.....tarzan pun jawab......jom lah kite mandi reramai.....beruk tu pun set jer.....sumer binatang pun set gak......Tarzan pun suruh lah sumer binatang masuk lam sungai......maka sumer binatang pun masuklah lam sungai......Tarzan pun bila dah tengok sumer binatang dah masuk lam sungai.....die pun bukalah cawat die.............tapi bile tarzan bukak jek cawat die kan kan kan kan......sumer binatang yang bebanyak tu tercengang-cengang kehairanan...........masing2 berpandang-pandang sesama sendiri......haaaaaa....kalo korang tere kan..naper sumer binatang tu pelik tengok tarzan tu.....he he he he...jeng..jeng.jeng
<
<
<
<
<
<
<
<
.

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1539
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).