home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

Nak cuba tak?????(18sx)

by Bubu on July 01, 1998 at 07:43:09:



Nak cuba tak?????(18sx)


 Haa....ini satu joke Bubu nak kongsi...18sx punya....heh...

Pada suatu hari, seorang Tok Imam sedang jalan pulang dari masjid. Dia pun melalui beberapa buah rumah. Haa...tibalah dia kat rumah di mana ada dua adik beradik lelaki,Zam dan Rem tinggal sorang. Mak ayah takde rumah waktu tu...pegi dating agaknya..heheh...Tok Imam pun terdengar perbualan mereka...hah..ni dialog nya...

Zam: Eh,Rem...nak gi cuba tak??? MAk ayah takde kat rumah ni...
Rem: Hoi!!! Kau gila ke!!!! Kalau orang tahu nanti...habislah kita nanti!!!!
Zam: Ah!!! Kau ni pengecut la, Rem! TAkde sapa yg. akan tahu...trust me!!!MAri lah!!!
REm: Hmm...Okeyla...tapi...kalau apaČ yg terjadi...REm tak mau tanggung!!
ZAm: Allright!!! Haa...cepatla...bukalah dia...
REm: Ummm....NErvous ni...patut ke kita buat ni...
ZAm: Ish!!! Jgn lepaskan peluang keemasan nih!!! Bukalah!!!!
REm: Okeylah!
(Terdengar spt. sesuatu dibuka...)
ZAm: FULAMAK!!!! WHHHOAAA!!!! CAntiknyeeeeeee!!!!!!! REm!!!! KAu tengok bentuk nye!!! Fui!!!!
KAlau aku dapat rasakan....hui!!!
REm: KAu ni memang tak waras lah!!! TAk baiklah!!!
ZAm: Ahhh!!!! Aku tak kisah!!! Aku nak cuba jugak!!! Cuba kau rasa kulit nya!! Lembutlah!!! hui...cantik habis!!!!!!
REm: Zam!! Sudahlah tu! jgn. nak sentuh pulak!!!
ZAm: Eh...aku nak cuba masukkannya lah, REm...U ready???
REm: YA Allah!!! Mengucap Zam!!!! Tak baik!!!!
Zam: Aku tak duli...tak tahan dah nih...Come to me babe!!!
REm: Jangan ZAm!!! JAngan!!! BAhaya!!!
(tapi...Zam dah masukkan....)
ZAm: aah..uuuh...eeerrrrgh..aaaah....Aik???? tak dapat masuk laaahhh!!! KEcik sangat lubangnya!!!
REm: Aik?? tak dapat ke??? HA...cuba letak air liur sikit!!!

Haaa...dan pada waktu ini...Tok Imam yg berada di luar tergamam mendengar perbualan mereka...
Haa..apa lagilah!! Dia pun dah suspect!!! Terus dia merobohkan pintu rumah itu....
BBBBBOOOOOOOOMMMMMMMMM!!!!!!!!!
DAn...tau apa dia tengok...haa.......hehehehhee......
................
...........................
...............................
........................................
Dia tengok muka Rem dan Zam yg terkezut sambil Zam terkaku memegang kasut yg ingin dicubanye....

MUAHAHAHAHHA!!!!!!!!! Heheheh...ahkahk...kamu semua terkena!!! heheh...Suspen tak???gerenti u all semua otak kuning yek?? hihi....

Ahahahahahahha!!!!

-Bubu DA' BRutal One-

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1631
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).