home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

Toyol......

by Farra Hanny on July 12, 1998 at 04:24:28:



Toyol......


Dah ready semua?

Occay........ Here goes.......

Cerita ni berlaku tak la lama dulu......Dekat sebuah College. Pada suatu malam ni, lebih kurang pikul 12.30 tengah malam, ada sorang budak, Mimi (bukan nama sebenar) tengah study kat bilik dia. Tiba-tiba, dia terasa sakit perut lak. So, dia pun capai towel dia dan terus ke toilet untuk membuang 'khazanahnya' yang telah terpendam. Semasa sedang membuang tu, dia terdengar satu bunyi dari dalam lubang jambannya tu..... Lalu dia pun tengok la ke lubang jamban tu. Alangkah terkejutnya dia apabila ternampak seekor toyol di dalam lubang jamban tu. Dengan gabranya dia menjirus-jirus air kearah lubang itu. Tetapi toyol tu tak jugak hilang. Kemudian, dia mengambil sabun dan dijiruskannya sekali dengan air. Tiba-tiba..... toyol itu berkata......


'Tak pedih kan mata!'...........

Sekian.......

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1139
Tarikh2005-09-19

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).