home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

saper yg kentut

by KinG AtHuR on April 09, 202001 at 14:01:40:



saper yg kentut


 Assalamualaikom,
hehe memula kene bagi salam dulu kang tak pasal pasal kene maki dengan orang nanti sebab tak bagi salam ....keh keh keh keh

oklah untuk memulakan ceriter kelakar aku nih aku nak bagi tau yg cerite nih cerite benar atau kisah benar
kalau nak antar kat ruang kisah benar pon buleh jugak
macam nih benda nih berlaku mase aku kekecik dulu , mase tuh aku baru darjah tiga
mase kekecik dulu aku sememangnyer nakal sedikit...cikit jer tak banyak ... keh keh keh ...oklah cerita nyer macam nih
ader suatu hari tuh aku di sekolah petang tuh ..mase tuh ader kegiatan koku kat sekolah aku jadi aku ader bersame kawan kawan aku ader latihan permainnan petang tuh
berlatih lari dalam guni....sedang aku berlatih tuh tiba tiba aku rase macam nak terkentut jer tapi aku buleh tahan lagi mase tuh ....
nak jadikan cerita mase wasktu abis latihan petang tuh aku menumpang kereta cikgu aku ...cikgu Zaiton kalau tak silap aku name dier..bukan aku sorang mase tuh
ader dua lagi kawan aku dengan sorang lagi cikgu pompuan
tengah tengah dalam perjalanan balik tuh tetiba aku rase macam nak terkentut lagi aku cuba tahan lagi..memula okey lagih tuh..pastuh datang lagi...aduhhhsss ni yg aku tak gemar nih ...aku pon mengambil keputusan untuk melepaskan juga angin pus pus aku tuh .....tapi aku ader care nak melepaskan nyer ...aku pun lepaskanlah perlahan lahan ....jadi baunyer mesti korang tahu bukan camner punyer wangi..he he ..pastu satu kereta pun apa lagi berbaulah ...aku pun pura pura ler tak tahu he he biasak argh kalo ko pun ko tanak ngaku ...aku pun buat buat lah tutup idung aku ..........cikgu aku pun tanyer saper yg melepaskan angin kencang tadi ...aku tak nak ngaku ....
pastu biler jer sampai kat rumah aku..aku pun nak keluar kereta lah ...tapi tetiba aku terkentut tanpa dirancang ..fuh kuat pulak tuh ..ttootootttttttttttt bunyik dier ..aku punyer ler segan aku sorang jer yg tau ....apalagi kene marah ler ngan cikgu aku sebab dier dah dapat tangkap yg memula tu aku yg kentut keh keh keh
>
>
>
oktak cerite aku mase kecik nih
keh keh keh

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1573
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).