home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

lawan kentut

by mortal kombat on April 23, 202001 at 11:07:37:



lawan kentut


 assalammulaikumm...haa kene bagi salam dulu..kan kite nie islam kan...so sebelum ko org bace cete aku nie jawap salam tu dulu...dah jawap lomm...haa kalau dah jawap ok...

cete nyer can nie...peristiwa nie terjadi mase aku kecik ler mase tu umo aku kalau ditambah tolak bahagi punca kuase dua dlm lingkungan 10 tahun...aku nie dok kat johor..so ader ler sekolah agama..aku selalu pi sekolah naik kaki jerr ngan mamber kamcing aku sorang lagik...ader ler satu ari tu kan punyer ler aku ngan member aku tu boring..mase tu kite org tengah jalan kaki nak balik dari sekolah agama...jalan jalan aku cakap kat member aku, oiii nal aku nak kentut lerr.. pas tu member aku pun cakap gakk... ehh aku pun samer nak kentut.. pas tu aku cakap ler jom lawan kentut.. member aku tu pun jomm jerr al maklum ler taim boring..tak tau nak buat aper..so lawan kentut ler..memula member aku kentut..ermm sebelum tu aku ader taruk syarat kalau nak kentut cuba paling banyak 3 kali jer..so member aku pun orait jerr..first sekali member aku kentut dulu..puttt..psss.. kali ketiga dia mengerang nak kuat kan kentut dia sekali keluo mak iii macam bom skuad USA..kedepottttt...a!
ku punyer nak gelak sekali aku terpandang..belakang naik merah muke aku..punyer ler tak perasan ader 3 budak perempuan kat belakang kite org jalan rupernyer..bergelak sakan dia org.. aku ngan member aku ape lagi bukak langkah 1000 1/2 lari lintang pukang..nasib baik ler aku tak sempat kentut...aku ngan member aku lari sambil ketawe bagai di tiup angin sambayu chewahh ...aje ke malu abiss..aku nengok muke member aku yg kentut tu merah abis...nasib baik ler aku tak sempat kentut..aku simpan jer kat umah kentut aku tu..selama 3 ari member aku tu digelar kentut nuklear.. so sekarang member aku tu belajo kat poli pahang dan aku kat kolej..biler jer dia balik sekali bukak cete tu memang ketawe nyer tak ilang..ekekekekek lawak tak..miahahah so aku nasihat kan ko org yg nak lawan kentut tu perhatikan di sekeliling anda pasti kan tiada org di sekeliling anda sekiah ..wasalam...adios...nukilan..mortal kombat..



Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1719
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).