home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

cuber baca..

by nana on June 10, 202001 at 14:45:40:



cuber baca..


alkisahnyer macam nih...satu hari tuh aku keluarlah dengan memberē aku sebab aku dah janji ngan diorg nak pergi perpustakaan negara...aku tunggu punyalah lama sehingga hampir terputus urat kentutku..ekekekeke..pastu aku nengok diorg datang dalam keadaan takut..apasal lak diorg takut nih ..takkan anjing kejar kot pada waktu tengahari ginih...ekeke..... rerupanya diorg bagitau ada suara bayi menangis dekat jalan nak pergi puduraya kat kl diorg kata mana ada bayi kat situh bai jualroti ada ler...so..dengan machonyer aku pergi ler ketempat yg diorg dengar suara bayi menangis..aku suruh diorg jalan dulu ..bukannya aku takut tapi sajerk jerk...ekekeke..pastu aku terpandang sorang pakcik tuh..pakcik tu mnjeling memberku dengan manja ...semasa dia menjeling tuh aku terdengar suara bayi menangis ..kawan ku menoleh kearahku...muka member aku maser tuh pucat....ekekkeek...aku slumber jerk.... tak takut pon..korang nak tahu naper aku tak takut seb!
ab member aku dah kena tipu dengan pakcik yg jeling diorg tuh.,...ekekkeke.. rerupanya pakcik tuh yg buat suara bayi menangis,,...aku hampir nak terkencing kat situ sebab tak tahan asyik nak ketawa jerk.. aku nka korang pk mana ada hantu masa siang waakakaka..sampai sekarang aku masih nak tergelak mengingatkan kisah member aku ngan suara bayi menangis nyer...ekekek...
kalau ada komen silalah email aku ekeke...bubbai..


Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1209
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).