home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

Kisah Tangki Minyak

by JoooLieza on September 11, 1999 at 16:52:40:



Kisah Tangki Minyak


Cerita dia macam ni...Motor aku ni, selalu ada masalah dengan tangki minyak bocor. Kadang-kadang sampai basah seluar.
Nak dijadikan cerita, pada suatu hari, aku nak pi interview kerja kat Shah Alam, di pertengahan jalan aku berhenti bebuh minyak. Dok sat orang nak bubuh minyak pun mai, aku suruh dia bubuh RM 2.00, dia bubuh laaa.... Bila saja aku nak start motor aku, tiba-tiba saja tangki minyak aku bocor, habis kena seluar slack aku, apa lagi, aku pun lompatlah, sayang kat seluar sebab nak pi interview....dan begitu juga dengan seluar aku.....wreeeaaapppppp kat celah kankang....dah la tak pakai underware...punyalah malu aku...tak pa ...Control...dengan minyak masih dok keluar aku start motor aku, kata nak pederas, mati pulak engin, start balik...Kali nak jalan terus, tiba-tiba aku tertengok orang kat dalam kedai gelak sakan kat aku....dan aku satu kakak dok dalam kereta tengah tengok kelaku aku...Haritulah yang paling malang bagi aku....Tak jadi interview...kerjapun tak dapat.

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1485
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).