home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

laaaa....saspen larrrr

by colgateku on October 03, 1999 at 02:34:37:



laaaa....saspen larrrr


 ok...ni aku ada cerita larrr...pasal koboi...giler nyer koboi...
opppssss....sebelom tuh..aku nak ucapler tengkiu bagi yg antar email ari tuh...
heheheh...bangga...bangga...ade juger org minat kat kiter yg kiut miute nih...hehehe...jgn jelesss....
wokeh...sambung laie..tu iklan sebentar ajer tuh...ok...nak dishortkan cerita...koboi nih punyeler
garang nak mampuih...garangnyer...bley dikatakan ditahap maksima mahupun di palnet zargus sekalipon....
entahler...tetiba ajer ari tuh...koboi tuh ok ajer mood dier...jadi dier pi ler minum susu kat kedai...cesss...nama ajer
ganaz tapi minum susu...apelerr....ok...jadi dier parking ler kuda dier yg tak seglamer maner tu kat luar...
mestiler...tak kan kuda pon nak bawak masuk dlm..jatuhler standard...entahler...naper org suka sgt kaco budak nih...
adeler org dalam bar tue tadi pakat nak nyorok kuda dier..pas tue biler koboi tue kuar...dier terkezut giler tengok kuda dier ilang....
maka...dengan suara yg tak macam siti nurhaliza dier cakap...oiiii...korang sumer...bagi balik kuda aku...kalo tidak....
aku akan buat sesuatu yg pernah aku buat semasa di texas dulur...dan aku tidak suka apa yang aku buat semasa disitu...begitu juga
dgn korang...pasal org kat situ takot sgt...diaorang pon bagi balik kuda tuh...tak tau ler ade jugak org berani kat org tua tuh....dier tanyeler...
ape yg dier buat kat texas dulu semasa kuda dier ilang....ape laie...dgn selamba koboi tu ambil pistol dier lalu jawab...adeker patut....masa dekat texas tue..
dieorang sorokkan kuda aku pas tue terpakseler aku balik ghumah jln kaki....tu ler aku tak suka tuh...ceesss...hampeh betui...

-colgateku-

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1371
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).