home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

Burung terbang

by abgsu on November 21, 1999 at 08:45:22:



Burung terbang


Kisah ni betul2 berlaku masa aku tingkatan 3 ..Ade le mamat kawan aku ni duk sebelah aku..dia ni suka sgt duduk terkangkang..kira luaslah jugak...cam mat rock ler kira2..Satu ari tu cikgu pun masuk ..selepas bagi salam..kita org pun duduk cam biasa ..aku tengok mamat ni asyik duduk terkangkang jugak. sampai terkeluar palang meja dia..
Aku rasa mamat ni tak malu ker kat cikgu depan tu...lantak ler aku takut cikgu tegur jer bole malu besar dibuatnya...

Tiba2 cikgu pun nampak...ah sudah mamat ni, kena ler engkau..Alih2cikgu kata camni "Eh kamu jangan kangkang luas sangat nanti burung terbang"
Lepas tu semua member aku gelak besar ..aku tengok dia merah padam mukanya...lepas tu kita org gelar dia 'burung terbang'.Sejak ari tu dia serik dah kangkang luas sangat...
hahahaha...

any komen email shr14@hotmail.com

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1472
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).