home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

Beruk tua

by land allegator on November 30, 1999 at 05:09:50:



Beruk tua


 Ada seorang omputih (aku la) nak balik ke England, aku pun naik satu teksi ke Airport. Driver teksi ni ingat aku tak tau bahaser Mesia walhal aku ni omputih peranakan sini (campuran). Sampai di stesen minyak dia berhenti. Kawan dier kat stesen minyak tanyer, Hang nak gi maner? Lantas driver teksi tu jawab, Nak ke Airport nak antar "beruk tuer" ni. Gamak dier kater aku beruk tua, walhal aku ni ,muda dan hensomelak tu!Tak per! berdesing telinga aku tapi aku sabor jer. Sampai di airport, turun dari teksi aku selamber jer pergi. Driver teksi pun kater, Mr! Mr! money..money! Lantas aku pun jawab dalam bahasa Kedah pekat! Eh! Pasai apa kena bayaq pulak, beruk mana kena tambang?.. Dia terdiam,... aku tau dia termalu..Aku pun bayar ler, lebih lak tu pasal aku ni pemurah. Hi..hi..

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti1285
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).