home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Kelakar Korner
 
Muka Depan Kelakar Korner | Hantar idea kreatif anda ke Kelakar Korner

SAVING PRIVATE MAMAT

by reformis85 on December 05, 1999 at 21:18:34:



SAVING PRIVATE MAMAT


Aku ni nak bercerita tentang kawan aku yang menyertai pasukan batalion askar zulu yang ditugaskan mencari seekor tentera prebet yang bernama MAMAT yang telah hilang ketika memandai mandai gi menyerang kubu orang iban.
opss...lupalak kawan aku ni namanya BABENG BIN SETET...orang panggil dia BABENG..so pada menjelang pagi esok dia pun meneruskan perjalanan ke kubu orangiban bersama dengan beberapa orang rakanya.Didalam perjalanan dia telah membeli biskut meri dan air milo untuk bekalan.
Apabila sudah tiba hampir dekat 194.23 meter dari kubu iban mereka mula menyerang dengan satu lawan satu memakai BAZOOKA dan M-16.Tetiba geng dia semua mati dan dia sorang je idup.Orang jahat pun mati jugak semua..
tetiba dia ternampak sebuah robot(mech) yang tingginya lebih kurang 45 kaki menghampirinya....adus macam mana aku nak lawan ni...pas tu robot tu cakap ngana dia kalau dia dapat kalahkan robottu baru dia boleh jumpa MAMAT.
Tak semena mena robot tu dia yterus tumbuk BABENG..dan babeng terpelanting..setelah 2 hari 2 malam berlawan dan cedera parah BABENG teringatkan air milonya dan dia mengeluarkan air milonya itu dan terus melemparkan kepada robot...bzzzabbabzabbbzababbszabbzx kedemtuuummmmmm!!!!!!!!!!!robot tu berkecai dan dia terus mencari MAMAT..
Tetiba radionya berbunyi tututututtt....
kemudian dia mengangat radionya dan mendengar Saketari Jeneral berkata bahawa mamat telah tiba semula ke base seminggu yang lepas...

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pasal lah jeneral aku ni bengap sangat pasal tak cakap awal awal..

akibat kebengangan BABENG dia pun telah mengambil semua jet pejuang kawalan jauh yang lengka[p bersenjata dan menyerang BASE nya sendiri....lalu berkecailah base nya dan PAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!babeng kena pelempang oleh bapaknya kerana terpaksa meyara babeng sekali lagi....PADAN MUKA!!!!

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1129
Tarikh2005-09-20

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).