home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Sertai AnjungCafe chat di Telegram. https://t.me/joinchat/AB9YzA9KxwphwE_ntG8alA

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Sajak
 
Muka Depan Sajak | Hantar idea kreatif anda ke Sajak

kisah 3 sahabat

by chummi-combi on December 03, 1999 at 20:26:04:



kisah 3 sahabat


 sharifah, azza dan mexx
3 nama yang tak pernah lekang di bibir
mereka mempunyai karektor yang tersendiri
telatah mereka mampu membuat aku tersenyum sendiri tatkala sunyi
sharifah....
ramai yang kata kau ni loyar buruk
tapi gamaknye aku suka dengar loyar buruk kau tu
aku gelar kau tengku permaisuri
paling tidak pun kau mesti dapat title pengantin
itu ajelah yang mampu ku ucapkan setiap pagi
kau pun tahukan kenapa kau dapat title macam tu
kau tahu tak(kau mesti tak tahu punye...)
aku simpan lagi setiap coretan skrip kita masa kuliah
aku rasalah..
kalau aku kumpul 'menatang' tu
boleh buat satu buku lawak
azza...
gadis yang menjadi rebutan setiap lelaki yang tahu menilai kecantikkan
macam2 title yang kakak aku ni dapat
yang terbaru yang pernah aku dengar adalah 'mak datin'
tak banyak yang boleh ku perkatakan tentang kakak aku ni
yang pastinye dia seorang pendengar yang setia
dan sedia berkongsi suka dan dukaku
mexx....
seorang lelaki yang sememangnye berkobar-kobar untuk mem'promote' penyanyi kesukaannya...siti
tak bolehla kalau sehari tak dengar nama perempuan tu
aku bukan nak anti perempuan tu
tapi lelaki ni boleh di kategorikan sebagai 'maniac'
maniac...tahu tak..maniac
jangan amik hati kot
aku buat lawak je
aku harap kau tak lupa jaga vokal kau tu
aku doakan suatu hari nanti kau akan berjaya berduet dengan siti yang menjadi pujaan mu itu
walau apapun kerenah yang korang lakukan
yang pastinya ..
aku suka kawan ngan korang

Statistik Kandungan
Penulisarchive(klik lihat profail)
Markah Undian-
Populariti1069
Tarikh2005-11-27

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).