home of anjungcafe

AnjungCafe Klasik memamparkan koleksi kreatif sekitar tahun 1996 sehingga awal 2000.

Menu:
 
Web www.anjungcafe.com

Cerita Pelik, Hantu & Misteri
 
Muka Depan Cerita Pelik, Hantu & Misteri | Hantar idea kreatif anda ke Cerita Pelik, Hantu & Misteri

Hantu......

Kisah benar ni berlaku dekat muar,bakri batu 21/4.kalau lalu situ mesti nampak petronas dan depan petronas tu surau dengan lorong ditepinya.Al-kisahnya ada orang pompuan bunuh diri kat situ dengan meminum racun.
so, ramai le terjumpa orang pompuan mengilai kat atas pokok tanjung tepi surau tu...Adik lelaki aku pulak tak percaya benda-benda ni.Satu malam tu dia dengan 2 orang kawan sibuk le bergayut kat public phone tu dengan awek dia dan 2 orang kawan dia tu sibuk lak main gitar. Tengah bergayut tu adik aku dgn kawan dia terbau le bau busuk,lepas tu terdengar pulak bunyi orang mengilai.Masih degil lagi adik aku dgn kawan dia ni, mereka buat dek aje.tak lama tu bau busuk tu makin dekat,adik aku ni buka le mulut dia bertanya kawan dia"bau busuk apa ni?" toleh je kebelakang "benda" tu ada betul-betul kat sebelah adik aku.
Apalagi berlari le adik aku dengan kawan dia sampai tak cukup jalan.kalau korang nak tau lorong kat sebelah surau tu memang le berantu sangat.Orang yang duduk kat situ lepas je kul 9malam tak ada sapa yang berani keluar rumah.silap-silap antu tu sedap je bertengek kat depan pokok rumah kau tu..tak percaya? tanya le budak-budak yang berkerja kat petronas tu...
Statistik Kandungan
Penulisanonymous(klik lihat profail)
Markah Undian0
Populariti5901
Tarikh2008-06-24

Sila Undi


Bookmark and Share

Since November 14th, 1996. All right reserved.Unauthorized duplication is a violation of applicable laws©+® 1996 - 2017 by AnjungCafe Sdn Bhd(Company No:632695 W).
No part of this web site and the "Anjung Cafe" name shall be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise, without written permission from AnjungCafe Sdn Bhd. (Company No:632695 W).